2012/07/05

Devam..

    Dersler dersler dersler,hayatımızın amacı yaşamamızın tek sebebi sanki.Bazen ne arıyorsun olum burada demiyor değilim.Gençliğimin en güzel yıllarında bir şeyler üretmemek benim için gerçekten çok can sıkıcı.Ne yapmalıyım bilmiyorum,artık bloguma  farklı şeylerden de devam edeceğim kendim için yazacağım ,uzun zaman oldu Zgenc in bize açtırdığı bu blogu belki devam ettiririm bilmiyorum ama yeni bir şey yapmam gerek buna inanıyorum.İnsanlar artık üretmekten vazgeçmiş sürekli bir tüketim bir hantallık almış başını gidiyor.
    Üniversiteye gelmeden önce sanki üniversite okuyunca hayatımın çok değişeceği daha adam akıllı ve hedefimizin,yolumuzun belli olacağını zannederdim.Oysaki burada bulunduktan sonra iş böyle değilmiş ANLADIM! 14 senedir okuyorum 14 senedir ders ders ders galiba artık bıktım bizi oylayan şeylerden,okul olmasaydı nasıl olurdu bilmiyorum okul bitince de nasıl bir hayatım olacak onuda bilmiyorum.Önümü görememek benim kendime olan güvenimi baya yıprattı.14 sene boyunca Ali ata bak cinsinden şeyler öğrenmekten sıkıldım,artık yazmak,programlamak,üretmek istiyorum.
     Neyse bunun farkında olmamın farkındalığıyla mutluluk duyuyorum.Bir şeylerin başlangıcı olması dileğiyle Ed..

0 yorum:

Yorum Gönder